A tökéletes esküvő receptje (1. rész)

Úgy gondoljuk, igenis létezik tökéletes esküvő, még akkor is, ha sokszor hangzik el (akár tőlünk is), hogy apróbb hibák, kisebb problémák mindig adódhatnak. Ezek a hibák azonban nagyon lényeges, hogy ne a szervezés okán forduljanak elő. Így tehát talán ebben a formában helyes a kijelentés: igenis létezik tökéletesen szervezett esküvő.


Legyen tiszta a kép: mekkora lesz a násznép, s milyen összetételű

Miután már tudjátok, hogy milyen évszakban szeretnétek megszervezni az esküvőt, azt is időben ki kell találjátok, hogy hány fővel kalkuláltok. Ha ez a szám megvan, máris lehet továbbgondolkodni, amíg azonban nem tiszta, hogy kicsi, tehát 20-30 fős rendezvény lesz az esküvő, vagy igazán nagy 200-250 fős, szinte egyetlen lényeges szervezési folyamat sem indítható el érdemben. A létszám után lehet helyszínben, fogásokban, felszolgáló személyzetben, a catering különféle kérdéseiben, illetve az anyagiak öszessége terén kalkulálni. Az első és legfontosabb tehát, amit tudnotok kell, az a létszám.

Ha itt megszületett a döntés, a vendégsereg összetételének jellegével kell megkezdeni a foglalatoskodást: életkori eloszlás, családosok aránya, kisgyerekek száma, kisállatos vendégek aránya, illetve speciális tudnivalók (pl. mozgáskorlátozottak, nagyon idősek lesznek-e a meghívottak között). ha mindezen információk birtokában kezditek meg a tárgyalást a kiválasztot esküvőszervezővel, tökéletes indításról beszélhetünk.

Scroll to top