Így segít Nektek egy esküvői weboldal

Tudom, hogy rengeteg esküvői „Ez+Az” jön szembe Veletek: trendek, szolgáltatások, ajánlatok… A személyes esküvői weboldal is egy a sok lehetőség közül, azonban ez egyértelműen megkönnyítheti a sok-sok kis napot, a Nagy Nap előtt. Kezdjük mindjárt a szervezéssel!

 Esküvői gyűrűk egymáson egy naptáron, melybe fel lett jegyezve a házasságkötés napja

OK, személyes esküvői weboldal – na de minek?

Az esküvőszervezés nem egy rózsaszín leányálom, ezt 30+ év alatt elégszer megtapasztaltam, tudom, hogy tele van szépséggel, de az esküvőhöz vezető út nem csupán vidám boldogsággal van kikövezve. Sok apró bosszúságra, kisebb-nagyobb buktatókra is fel kell készülni – ez sajnos természetes. Talán érdemes úgy felfogni, hogy közös életetek első nagy eseménye, és egyben első nagy megpróbáltatása is az esküvő. A lényeg, hogy kézen fogva éljétek át.


Ismerd meg Visegrádot, az esküvők városát – Kövess minket a Facebookon!


Persze néhány bosszúságot már jó előre ki lehet küszöbölni. Egy saját esküvői weboldal például megkönnyítheti a szervezést. Na de mégis hogyan? Jogos a kérdés, hiszen elsőre egy weboldal elkészítése inkább plusz nyűgnek tűnhet.

De nem az! Először is: ez egy szolgáltatás, felkérhettek rá cégeket, választhattok sablont, plusz költségért akár egyedi megoldásokat is. Átlagosan néhány tízezer forintért már teljesen korrekt oldalt készítenek Nektek. Ha pedig van a családban szakmai potenciál, akár magatoknak is elkészíthetitek, így sem lesz nagy teher, mert egy egyszerű, gyorsan áttekinthető, informatív oldal kell. Legyen persze szép, hisz mégiscsak az esküvőtökről van szó, de egy kacifántos, többszörösen összetett weboldal ebben az esetben még öngól is lenne. Elmondom miért!

Néhány doboz fejfájás-csillapítóval kevesebb

a_boldog_vőlegény_cipőjének_orrán_az_esküvői_csokorral

Egy személyes esküvői weboldal lényege, hogy informálja a vendégeiteket az esküvővel kapcsolatban. Helyszín, időpontok, megjegyzések, speciális információk (pl. gluténmentes ételek is lesznek, tűzijáték este 11 órakor stb.), ajándéklista (ezek hiányoznak még a konyhánkból, vagy: mi készpénzt szeretnénk kérni stb.) – ezek mind egy helyen lesznek összegyűjtve, áttekinthető módon, frissíthető, bővíthető formában.

Akár a meghívókat is kezelhetitek itt, űrlap formájában, sőt, indíthattok saját blogot arról, hogy hol tartotok a készülődésben, milyen új ötletetek támadt a Nagy Nappal kapcsolatban, a hozzászólásokban pedig bármelyik meghívott bekapcsolódhat az esküvői mindennapokba, segíthet, tanácsot adhat, oldhatja a felgyülemlő feszültséget egy kedves megjegyzéssel.

Erre figyeljetek oda!

Ahogy írtam, fontos, hogy az esküvői weboldalatok egyszerű és átlátható legyen. De itt van még néhány dolog, amire oda kell figyelni!

  1. Fontos, hogy a weboldalatok nem örök érvényű, csak egy adott ideig lesz elérhető. Gondoljátok végig, hogy hány hónapig lesz szükségetek rá, és eszerint egyezzetek meg a szolgáltatóval.
  2. Fontos, hogy az oldal reszponzív legyen, vagyis tökéletesen jelenjen meg okostelefonon, és tableten is.
  3. Fontos, hogy hiteles céggel lépjetek kapcsolatba, nézzétek meg, hogy van-e referenciaanyaguk, ha nem elérhető, akkor kérjetek, esetleg keressétek fel azt a párt (ha láttok elérhetőséget), akiknek az oldalát referenciaként megmutatták Nektek. Viszonylag új szolgáltatás lévén sok a kezdő, illetve amatőr ezen a területen.

Ismerd meg Visegrádot, az esküvők városát – Kövess minket a Facebookon!


 

Scroll to top