A 6 legfontosabb teendő az esküvőszervezés során (2. rész)

Előző kis szösszenetünkben említettük a helyszín, az időpont és az esküvői zenekar időben történő leszervezésének fontosságát. Jöjjön most a következő (szerintünk) 3 alapvetés.


xxi_02

A létszám

Nem kell, hogy pontosan tudjátok, hányan lesztek, de egy nagyjából 10 fős plusz mínusz eltéréssel nagyon hazsnos, ha meg tudjátok becsülni a leeendő násznépet. Így biztosak lehettek benne, hogy időben le tudjátok majd foglalni a végül tökéletes méretű és a lehető leginkább ideális adottságokkal bíró helyszínt. Az a legjobb, ha eleve a létszám közel végleges ismeretében keresitek az esküvőhelyszínt (bár ez azért hosszú hónapokkal az esküvő kitűzött időpontja előt jól tudjuk, hogy nem egyszerű.

A szerepleosztás

Nem feltétlenül arra gondolunk, hogy megvannak-e már a tanúk (bár ez sem éppen elhanyagolható szempont). Időben érdemes megkérni az egyes fő feladatokra mindazokat, akiket szeretnétek bevonni a szervezésbe (díszítés, ruhaválasztás, virágok, torta, st-stb). Az egyes feladatokkal megbízni vágyot barátokat, családtagokat illik időben felkérni, hiszen bár elsősorban kétirányú gezstusról van szó, mégis komoly baj lehet, ha a végén kényszerűen kell megbízni valakit valamivel, mert elfogyott az idő, azonban cselekedni kell.

A meghívók kiküldése

Bizony, a meghívók. Óriási galiba lehjet belőle, ha nem készülnek el időre és nem kerülnek kiküldésre ideje korán. Az idősebbek sok esetben egész egyszerűen el sem mennek olyna esküvőre, amire nem, vagy csak nagyon későn kaptak meghívót. A meghívó érzelmi súlya tehát óriási.

Scroll to top